• رعایت تناسب نوشتاری حروف غیرفارسی در تبلیغات کالا

 

رعایت تناسب نوشتاری حروف غیرفارسی در تبلیغات کالا

 

بند 12 مصوبه سی وسوم کمیته مرکزی سازمان‌های تبلیغاتی کشور مورخ 27/11/1383

با توجه به اعلام قبلی اداره کل تبلیغات در خصوص رعایت تناسب نوشتاری 70% فارسی و 30% غیرفارسی در تبلیغات کالاهایی که ضرورت استفاده حروف و نشانه‌های بیگانه وجود دارد، موضوع قانون ممنوعیت بکارگیری اسامی، عناوین و اصطلاحات بیگانه، کمیته مرکزی بر اجرای دقیق و نظارت بر تبلیغات بر آن مبنا تاکید کرد، ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در اجرای این مهم دفت و جدیت  بیشتری به خرج دهند.